Подаруй собі щастя бути читачем

Коли зайшов у храм книжковий

Ти швидко йти не поспішай

Перед тобою мудрості дорога

Та пізнання чудовий край

Шановні читачі!

До ваших послуг будь-які книги з фантастики, пригод, художні твори, казки, легенди, тощо.

Учителям пропонуємо скористатися базою даних "Інформаційне забезпечення навчального процесу" з різних
предметів.

Увага бібліотекаря, який завжди радий допомогти вам у розв'язанні будь-якої проблеми: надати кваліфіковану допомогу у доборі необхідної літератури, підготовці до уроків.

У нашій бібліотеці Ви маєте право:-

· отримувати в тимчасове користування
видання з фонду бібліотеки терміном на 14 діб;

· користуватися читальною залою бібліотеки;

· підготувати реферат, цікаве повідомлення;

· взяти участь у всіх заходах, що проводить бібліотека.

Ви можете:

-подати свої пропозиції щодо покращення
роботи бібліотеки;


-подарувати бібліотеці книги;


-обережно ставитись до видань, отриманих в бібліотеці;


- дотримуватись правил користування бібліотекою;


- вчасно повертати книжки.

ПОСПІШАЙТЕ ПОДРУЖИТИСЬ З КНИГОЮ!

Без книги ми ніщо. І лише книга - вічна, мудра вміє переконати кожного з нас стати Людиною.

Пройдуть роки, десятиліття, зміняться покоління, ідеологіі, епохи, але залишаться книги - вічні обереги нашої пам'яті, нашої історії, нашої духовності.

Сто, триста років житиме наша школа і стільки ж років нехай живе в школі бібліотека, а в ній - книжка.

Бажаємо Вам

приємного перебування в нашій бібліотеці.

Ода книзі

Ясно, заслуга в житті не мала
З давніх - давен і до нині,
Книжка завжди у пригоді була
Кожній свідомій людині.
В ній, як у люстрі, відбиток життя,
Думи, бажання, події,
З нею ясніше іти в майбуття,
Здійсніть задумані мрії.
Книжка – це думи, романи, вірші
Наше життя на папері
Наші бажання і поклик душі
Зміни в навколишній сфері.
В ній доброта, таємниці буття
Слово правдиве панує,
Книжка – це пошук, душі багаття,
Все, що в природі існує.
Навіть, якщо вас долає недуга,
Часу даремно не гайте,
Книжка і тут вам порадник і друг,

Тільки читайте, читайте!

Як читати книгу

· Пам’ятай: читання – одне з найважливіших завдань у самоосвіті, ставитись до нього треба серйозно.

· Внутрішньо налаштуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, а читай уважно, вдумливо, намагайся запам’ятати прочитане.

· Зміст треба осмислювати. Не можна допускати механічного фіксування тексту.

· Вчися читати швидко, не проговорюючи про себе, охоплюючи поглядом цілі фрази, речення.

· Для свідомого сприймання прочитай передмову, перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.

· Коли щось незрозуміло, не поспішай гукати на допомогу інших. Спочатку спробуй самостійно розібратися. Користуйся словниками, довідниками.

· Роби помітки, виписки, на потреби склади план (тези, конспект).

· Найцікавіше запам’ятай. Порівнюй прочитане з уже відомими фактами, знайди йому місце в системі знань.

· Прочитавши книжку, обміняйся думками і враженнями про неї з друзями, дай оцінку. Згадай основні образи, події, думки.

· Порівняй власну думку про книжку з відгуками і рецензіями на неї: один розум добре, а колективний – краще.

· Зроби відповідні записи про книжку у читацькому щоденнику.

Не читай всі книги на один лад. Спосіб читання повинен відповідати меті читання.

Види читання

1. Читання-перегляд.

Дає загальне уявлення про зміст книги за допомогою: титульного листа, анотації, заголовка книги, змісту, передмови, післямови.

2. Повне читання.

Уважно прочитують увесь текст, але при цьому не роблять ніяких записів.

3. Вибіркове читання.

Зосереджено читають лише окремі місця.

4. Поглиблене читання.

Уявляють та засвоюють прочитане.

Читаючи, роблять різного роду виписки.

Обдумують, чого нового навчила книга.

При читанні художніх творів

- Читай уважно, зосереджено, нічого не пропускаючи.

- Осмислюй прочитане, перечитуй ще раз епізоди, які тебе схвилювали.

- Уявляй зображені автором картини.

- Співпереживай разом з героями книжки.

- Стеж за мовою, зверни на особливості побудови твору.

- Не читай швидко, поверхово, «ковтаючи», поверхове читання послаблює пам’ять.

Книжчині поради

1. Читай мене уважно, не поспішай.

2. Зустрівши незнайомі слова – знайди їх у словнику.

3. Не встиг дочитати книгу до кінця – вклади закладку на тому місці, де зупинився.

4. Запам’ятай прізвища автора і художника, який намалював ілюстрації до книги.

5. Прочитав мене – подумай, чи читав ти інші книги цього письменника? Що ти знаєш про нього? Чи зустрічалися тобі малюнки цього художника?

Кiлькiсть переглядiв: 35

Коментарi